Értékeink
A vezérelveink minden tevékenységünk mögött – központban az ügyfélelégedettség
A vezérelveink minden tevékenységünk mögött – központban az ügyfélelégedettség
Legfőbb prioritásunk, hogy ügyfeleink biztonságban legyenek az utakon. Könnyen felveheti velünk a kapcsolatot, és megoldhatjuk a járműüveg problémáját – akár online, akár telefonon keresztül, akár úgy, hogy betér valamelyik szervizpontunkba. Sok országban technikusaink szervizekben történő szerelést és mobil kiszállást is nyújtanak, hogy szolgáltatásunk a lehető legkényelmesebb legyen az Ön számára.
Meg akarjuk oldani ügyfeleink problémáit – valami nehézséget veszünk, és lehetőséget teremtünk arra, hogy mosolyt csaljunk az arcukra. A Net Promoter Score (NPS) az ügyfélelégedettség fő mérőszáma, és büszkék vagyunk arra, hogy rendszeresen 85+-os NPS-értéket érünk el.
Folyamatosan ellenőrizzük a minőséget, meghallgatjuk az ügyfelek visszajelzéseit, és jobb munkamódszereket vezetünk be, hogy biztosítsuk a következetes, iparágvezető szolgáltatási színvonalat, mindig a megfelelő helyen, a megfelelő időben, minden alkalommal.