Gyakran ismételt kérdések
1. A kőfelverődés javítható?
Igen, amennyiben a kőfelverődés mérete nem haladja meg egy 100 Ft-os érme nagyságát, és az üveg szélétől legalább 5-6 cm-re helyezkedik el. Szerelő kollégáink bármely szervizpontunkon tudnak segíteni a sérülés javíthatóságának megállapításában. Korábban javított sérülés újbóli javítását nem tudjuk vállalni.
2. Mennyi időt vesz igénybe a javítás / csere?
A javítás 60 percet vesz igénybe, míg a csere 120-150 percet.
3. Meg lehet várni amíg elkészül?
Természetesen meg lehet várni, erre a célra kialakított ügyfélvárónkban, ahonnan kényelmesen nyomon követheti a munka menetét. Ez idő alatt ingyenes wifi, kávé és frissítő italok állnak rendelkezésére.
4. Van valami tennivalóm az autóval miután elkészült? Mire kell figyelni szélvédőcsere után?
Igen, van. A szerelést követően tilos 24 órán belül a gépkocsit autómosóba vinni. Továbbá semmiféle olyan tevékenységet végezni, amely megzavarná a ragasztó megfelelő kötését, így tilos például az üveget vagy a ragasztót megnyomni, megérinteni.
5. A szélvédőn lévő matricákkal mi lesz a csere után?
A szélvédőn található autópálya- és regisztrációs matricák kialakítása miatt, azok levételekor sérülhetnek. Az ügyfél felelősségére a regisztrációs matricát, amennyiben lehetséges, megfelelő minőségben visszaragasztjuk az új szélvédőre vagy, kérésére, egy fóliára ragasztva átadjuk.
A 326/2011. (XII. 28.) Korm. rendelet értelmében a gépjárművek közúti közlekedésének feltétele a regisztrációs matrica szélvédőre történő felragasztása.
Amennyiben a regisztrációs matrica utángyártására szélvédőcsere miatt került sor, az utángyártott regisztrációs matrica átvételéig, de legfeljebb 30 napig lehet közlekedni a járművel. Az utángyártás tényét az „Engedély regisztrációs matrica ismételt legyártására” elnevezésű dokumentum rendőrnek történő bemutatásával szükséges igazolni.
A regisztrációs matrica pótlásáról itt olvashat.
6. Az üveg körüli gumikeretet is cserélni kell?
Ez függ az autó típusától, a beszerelésre váró üvegtől. Erről tájékoztatjuk Önt a munka felvétele során.
7. Repedt szélvédőt lehet javítani?
Nem, javítani csak olyan sérülést lehet, mely nem nagyobb, mint egy 100 Ft-os érme, és az üveg szélétől legalább 5-6 cm-re helyezkedik el.
8. Szélvédőmön a karcolás eltüntethető polírozással?
Igen, viszont a polírozás torzulást okoz az üvegben, ezért a Carglass® nem foglalkozik ilyennel.
9. Milyen üveget szerelnek be?
Gyári beszállítótól származó, gyári minőségű, gyárival mindenben megegyező OEM üvegeket építünk be.
10. Előre egyeztetett időpontom van mobil kiszállásra. Mikor fog megérkezni a szerelő?
A szerelő az egyeztetett dátum reggelén fogja Önt keresni a pontos érkezéssel kapcsolatban. Felhívjuk a figyelmét, hogy jelenleg a mobil kiszállás szolgáltatásunk korlátozottan érhető el. A kiszállási igényével kapcsolatban kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat a 06 21 300 5529-es telefonszámon!
11. Előre egyeztetett időpontom van. Mikor kell a szervizhez érkeznem?
Kérjük, érkezzen 10 perccel a megbeszélt időpont előtt. Késés esetén, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.
12. Úgy tűnik esni fog az eső, amikor a mobilszervizes szerelő jön. Mit tegyek?
Technikus kollégánk felveszi Önnel újra a kapcsolatot, hogy van-e lehetőség a javítást fedett helyen elvégezni vagy új időpontot egyeztetünk.
13. Foglaltam időpontot, de módosítani szeretném. Hogyan tudom megtenni?
Hívja Call Center-ünket (06 21 300 5529) és kollégáink segítenek az új időpont kiválasztásában.
14. Mikor vannak nyitva a szervizek?
Általában hétköznapokon 8:00-17:00-ig, de ez szervizpontonként eltérő lehet. Tekintse meg telephely listánkat, ahol pontos információt talál a nyitva tartással kapcsolatban.
15. Hol találom a hozzám legközelebbi szervizpontot?
Keresse a legközelebbi szervizpontjainkat ide kattintva
Kérheti, hogy a Carglass® szerelője kiszálljon akár otthonához vagy munkahelyéhez Magyarország területén. A helyszíni kiszállást akkor tudjuk vállalni, ha Ön fedett, fűtött/hűtött helyet (télen minimum 5°C, nyáron maximum 30°C) tud biztosítani a munka elvégzéséhez. Felhívjuk a figyelmét, hogy jelenleg a mobil kiszállás szolgáltatásunk korlátozottan érhető el. A kiszállási igényével kapcsolatban kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat a 06 21 300 5529-es telefonszámon!
16. A javítás befolyásolja a Casco bónuszomat?
Casco módozattól függ. További információkért kérjük, tájékozódjon biztosítójánál.
17. Kötelező biztosítás terhére ki tudom cseréltetni / meg tudom javíttatni a szélvédőmet?
Nem. Sem a saját, sem a károkozó kötelező gépjármű felelősségbiztosítására nem végezhető el a szélvédő javítása/cseréje.
18. Vagyonbiztosítás terhére ki tudom cseréltetni / meg tudom javíttatni a szélvédőmet, pótoltatni az oldal- vagy hátsó üvegemet?
Nem. Kizárólag Casco biztosítás terhére tudjuk az üveg szervizelését vállalni. Ilyen esetben kizárólag készpénzes munkavégzés jöhet létre és utólag tudja a biztosítónak benyújtani az általunk kiállított számlát.
19. Milyen fizetési módokra van lehetőség?
Szervizeinkben készpénzzel és bankkártyával is van lehetőség a számla kiegyenlítésére.
20. Mi az élettartam garancia?
Minden munkára (csere, javítás) élettartam garanciát vállal a Carglass®. Bárhol, bármilyen probléma adódik a szerelésből, javításból díjmentesen orvosoljuk.
21. Ha a szélvédőt nem a márkaszervizben cseréltetem, elveszik a garancia?
Az autó gyártói garanciát az általunk elvégzett szervizelés nem befolyásolja.
22. Épület, kirakat üvegezéssel foglalkoznak-e? Vállalnak-e épület-, bútorüveg javítást?
Nem, csakis gépjármű üvegek javításával, cseréjével és pótlásával foglalkozunk.
23. Osztrák autópálya matricával rendelkezem. Mi a teendő szélvédőcsere esetén?
Szélvédőcsere esetén a sérült szélvédőről leszedett autópálya matricát nem ragasztjuk fel az új szélvédőre, mert az újbóli felragasztást nem biztos, hogy elfogadják az osztrák hatóságok. Az ügyfélnek átadjuk a levett matricát, amit az ügyfél visszaragaszthat, ennek tudatában. Szélvédő törés esetén van lehetőség digitális matricára váltásra. A teendőkről itt olvashat német nyelven.
24. Panasztörvény
A Panasztörvény tájékoztató ide kattintva érhető el.