Vevőszolgálat
Nálunk az ügyfél mindig az első helyen áll. A Carglass® elkötelezett amellett, hogy minden ügyfelünk számára kivételes szolgáltatást biztosítson. Tisztában vagyunk azonban azzal, hogy néha előfordulhatnak olyan helyzetek, amikor a szolgáltatásunk nem felel meg teljes mértékben az elvárásoknak.
Volt valami, ami nem tetszett?
Amennyiben valami nem nyerte el a tetszését, vagy ha bármilyen észrevétele, javaslata van a szolgáltatásunkkal kapcsolatban, kérjük, ne habozzon megosztani velünk. Az Ön visszajelzése nélkülözhetetlen számunkra ahhoz, hogy folyamatosan fejlődhessünk és megelőzhessük a hasonló problémák ismételt előfordulását.
Így érhet el minket:
Telefonon: Hívja ügyfélszolgálatunkat a 06 21 300 5529-es telefonszámon hétfőtől péntekig 8:00-17:00 között.
E-mailben: Küldjön nekünk üzenetet az ugyfelszolgalat@carglass.hu címre. Minden beérkező levelet megvizsgálunk.
A Carglass® csapata minden körülmények között azon dolgozik, hogy az Ön elégedettsége maximális legyen. Panasz esetén minden tőlünk telhetőt megteszünk a probléma gyors és hatékony orvoslása érdekében.